برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

کاشانی پاسخ صحبت‌های دایی را داد

 

 

http://www.jamejamonline.ir

پس از یک ماه و نیم سکوت
کاشانی پاسخ صحبت‌های دایی را داد
جام جم آنلاین: سرپرست باشگاه پرسپولیس که مدت ها بود برابر مصاحبه های تند علی دایی سکوت کرده بود، پاسخ سرمربی اش را داد و به ابهاماتی که دایی مطرح کرده بود پاسخ گفت.

به گزارش مهر، حبیب کاشانی که عصر دوشنبه با نظر علی سعیدلو به پرسپولیس بازگشت و به گفته خودش قرار است با قدرت به کارش ادامه دهد، دوشنبه شب مهمان برنامه 90 بود و در شرایطی که علی دایی حاضر نشده بود رودرروی او بنشیند، پس از یک ماه و نیم سکوت در مورد اتفاقات اخیر باشگاه و صحبت هایی که علی دایی مطرح کرده بود پاسخ گفت. صحبت های سرپرست باشگاه پرسپولیس را در زیر می خوانید:

حبیب کاشانی صحبت هایش را با اشاره به اتفاقات قبل از دیدار برگشت فینال در انزلی آغاز کرد و گفت: مردم انزلی نشان دادند که این شهر به ورزشگاه بزرگ تری نیاز دارد. آنها بسیار باشور و حرارت تیم شان را تشویق کردند اما ورزشگاه جای کافی برای هواداران نداشت. البته متاسفانه شب قبل از بازی تا ساعت 2 صبح مانع از استراحت بازیکنان ما شدند و با سروصدا آرامش را از بازیکنان ما گرفتند که ناچار شدیم از پلیس کمک بگیریم. در ورزشگاه هم که دیدید چه اتفاقاتی افتاد. اگر یکی از صندلی هایی که پرتاب می کردند به سر کسی برخورد می کرد ضربه مغزی می شد. مراسم فینال و جشن قهرمانی هم که در شان جام حذفی نبود و مسئولان تنها می خواستند جام و مدال ها را بدهند.

دایی نپذیرفت با من رو در رو شود

کاشانی به انجام نشدن مناظره در برنامه 90 اشاره کرد و گفت: این روش خوبی نیست که ما اینگونه صحبت کنیم. درستش این بود که بنشینیم رودررو با هم حرف بزنیم. من دوست داشتم آقای دایی هم می آمدند و می نشستند تا حرف هایمان را می زدیم اما ایشان قبول نکرد. قطعا ما دو نفر اشتباهاتی داشتیم که می توانست با تعامل شنیده شود.

به نظر من در موفقیت یا شکست یک مجموعه عوامل متعددی دخیل هستند که در ماجرای پرسپولیس تنها کسی که ایراد نداشت هوادار بود. هم من و هم کادر فنی و بازیکنان دارای اشکالاتی هستیم.

حق را به دایی می دهم

آقای دایی گفته اند که من سهمی در قهرمانی پرسپولیس نداشته ام. من حق را به ایشان می دهم اما اگر 99 درصد کادر فنی و بازیکنان مفید بوده باشند من یک درصد را به خودم اختصاص می دهم که آن را به دو نیم درصد تقسیم می کنم. نیم درصد اول مربوط به زمانی است که 18 ماه پیش رفتم دنبال علی دایی چون به او اعتقاد داشتم. نیم درصد دوم را هم  به زمانی می دهم که ایشان استعفا کرد و من مخالفت کردم و ایشان را برگرداندم. اگر آن موقع با استعفای دایی موافقت می کردم حالا علی دایی وجود نداشت که بیاید و تیم را قهرمان جام حذفی کند.

ماجرای درگیری دایی و با لیدر باشگاه چه بود؟

سرپرست باشگاه پرسپولیس در شرح درگیری دایی و لیدرهای باشگاه گفت: وقتی که من به باشگاه رسیدم به من اعلام کردند که علی دایی با لیدرها درگیر شده است . از پله ها که بالا رفتم دیدم همه ایستاده اند و حرف هایی بین دایی و لیدرهای رد و بدل می شود که نه در شان دایی بود و نه در شان باشگاه پرسپولیس. همه را بیرون کردم و پرسیدم که چرا این اتفاق افتاده است. ظاهرا لیدر مورد نظر معتقد بود که دوستان دایی در روزنامه شان مسائل خصوصی او را مطرح کرده اند. در همین حال دایی دست زیر گلوی این لیدر گذاشت و او را به دیوار چسباند.

سوال من این است که چطور می شود کسی که پشتش به علی دایی داست دستش را بچرخاند و به سمت مخالف صورت دایی ضربه بزند؟ به هر حال دایی چنان این لیدر را به دیوار چسبانده بود که داشت خفه می شد. با این حال من سکوت کردم تا نگویم که اول سرمربی تیم لیدر را زده است. وقتی وارد معرکه شدم گفتم آقای دایی تو را به ابوالفضل برو بالا. اگر دایی احترام ریش سفید من را نگه می داشت قطعا این اتفاقات نمی افتاد. بعد متهم شدم که کاشانی از لیدر حمایت کرده است.

لیدرها از سال ها قبل کارمند باشگاه بودند

برخلاف ادعای آقایان 10 لیدر باشگاه قبل از حضور من به استخدام باشگاه در آمده بودند که نامه اش موجود است. اینها سال 87 از طرف هیئت مدیره به سازمان تربیت بدنی معرفی شدند. اینطور نیست که من لیدری را به استخدام باشگاه درآورده باشم. با این حال ما برخوردهایی که لازم بود را انجام دادیم. آن لیدر هم که به جایگاه ویژه رفته بود و مورد انتقاد آقای دایی قرار گرفت به این دلیل بود که اگر می رفت سایر جایگاه ها مشکلاتی ایجاد می کرد و تصمیم گرفتیم در جایگاه ویژه بنشیند.

دایی فهرست مکتوب نداده بود

در مورد گرفتن بازیکنان مورد نظر آقای دایی باید بگویم که ایشان هیچ وقت به من لیست مکتوب نداده بودند. ما می توانستیم شش بازیکن لیگ برتری بگیریم که انصاریفرد، خلعتبری، رضایی ، نوری، زنیدپور و رحمتی در این فهرست بودند و اگر سیدجلال حسینی و عقیلی را هم اضافه کنیم که می شود نزدیک به 10 نفر. با این حال مذاکرات لازم را انجام دادیم. زنیدپور وسط راه رفت استیل آذین بعد برگشت اما دایی گفت بازیکنی که ما را دور بزند را نمی خواهیم. رحمتی با سپاهان قرارداد داشت. برای انصاریفرد نامه زدم به آقای کوشا که 500 میلیون تومان برای رضایت نامه اش می دهیم اما این بازیکن در سایپا ماند. خلعتبری هم آمد باشگاه اما بازهم رفت و در ذوب آهن ماند. شاید اگر دایی در ایران بود به خاطر وجهه ورزشی ایشان این بازیکنان می ماندند. با آندرانیک تیموریان هم صحبت کردیم و گفت بعد از جام جهانی می آیم اما دایی گفت دیر است و مازیار زارع را بگیرید. با این حال ما با همین تیم قهرمان جام حذفی شدیم.

دایی نمی گذارد کسی به او بازیکن تحمیل کند

سرپرست باشگاه پرسپولیس با رد حمایتش از شیث رضایی و بازگرداندن او به تیم گفت: با توجه به شناختی که از علی دایی دارید آیا قبول می کنید که او بپذیرد مدیریت بازیکنی به و تحمیل کند؟ البته من یک بازیکن را دوست داشتم در پرسپولیس بماند که به آقای دایی گفتم اگر صلاح می دانید محسن خلیلی در پرسپولیس بماند اما ایشان گفتند که به صلاح نیست بماند. وقتی که تیم در امارات بود به من زنگ زدند و گفتند که دایی گفته شیث باید اردو را ترک کند. من هم شبانه به آقای رسایی (معاون باشگاه) گفتم که رضایی را برگردانند تهران.

کاشانی در مورد ادعای علی دایی که گفته بود دریافتی یک بازیکن اخراجی بیشتر از من است، گفت: در این مورد برای آقای دایی شائبه پیش آمده است. 90 درصد دریافتی شیث به همراه جریمه هایی است که برای او در نظر گرفته شده است. در حالی که دایی 70 درصد از قراردادش را دریافت کرده بود.

یک ماه و نیم است که سکوت کرده ام

بعد از اتفاقاتی که افتاد یک ماه و نیم است که سکوت کرده ام. الان هم نمی خواهم کسی را محکوم یا حاکم کنم. من مدیر مسئول روزنامه پرسپولیس هستم اما در این مدت تنها چهار بار رفتم دفتر روزنامه. این روزنامه شخصی و یک روزنامه هواداری است. وقتی تیم پنج بازی پشت سرهم می بازد و یا در دیدار رفت و برگشت برابر استقلال بازنده می شود روزنامه باید چه بنویسد؟ نمی توانیم بگوییم که ما پنج باخت پشت سر هم آوردیم سرتان سلامت ایرادی ندارد، رفت و برگشت به استقلال باختیم سرتان سلامت، در لیگ قهرمانان آسیا بین چهار تیم چهارم شدیم سرتان سلامت، دست شما درد نکند!

البته بعد از استعفای آقای دایی تیتر زده بودند Adios Amigo  - خداحافظ رفیق- که خودم هم به آنها انتقاد کردم که نباید این رفتار را می کردند. تذکر دادیم که دیگر این موارد مطرح نشود. البته همین روزنامه بنری از من چاپ کرده بود که روی آن نوشته بود «کاشانی حیا کن ، پرسپولیس را رها کن»

درگیری روی نیمکت به خاطر ضعف مدیریت بود!

کاشانی به چاپ عکس درگیری بازیکنان پرسپولیس روی نیمکت این تیم در روزنامه پرسپولیس اشاره کرد و گفت: تنها روزنامه ای که در آنجا عکاس داشت ما بودیم. وقتی بازیکنی سالی 300 - 400 میلیون تومان می گیرد باید مراقب رفتارهایش باشد. آن صحنه را تلویزیون بارها پخش کرد اما کسی اعتراض نکرد. چون ما چاپ کردیم معترض شدند. به نظر من این ضعف نیمکت است که دو بازیکن درگیر می شوند . البته آقای دایی در آن لحظه حواس شان به بازی بود و سایر کادر فنی باید مراقب می بودند.

چرا برای عیادت از هدایتی عکاس بردید؟

حبیب کاشانی با اشاره به حضورش در منزل حسین هدایتی و بردن عکاس برای گرفتن تصویر این ملاقات گفت: به نظر من برخی مسائل به پرسپولیس ربط پیدا نمی کند. من برای اینکه به ملاقات آقای هدایتی بروم با دایی و خوردبین مشورت کردم. گفتند خوب است برو. اقای جلالی هم تماس گرفتند که بیاید برویم گفتم 9 شب است و ممکن است ایشان در حال استراحت باشند. به هر حال رفتیم و عکاس را هم بردیم چرا که من شخصیت حقوقی هستم و به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس رفتم و آقای هدایتی هم مالک باشگاه استیل آذین بود. باید خبرش بازتاب پیدا می کرد. این را هم قبول ندارم که می گویند باید در سکوت برگزار می شد. مردم می توانند در این مورد قضاوت کنند.

دایی بازهم اولویت من است!

کاشانی در پاسخ به این پرسش که برای فصل آینده بازهم با دایی ادامه می دهید گفت: طبیعی است که ما دو دوست قدیمی هستیم. هر تصمیم که به سود تیم باشد را می گیریم. اگر قرار باشد که دایی در پرسپولیس باشد و من نباشم این کار را می کنم. ایشان اولویت اول ما برای فصل آینده است و اگر در برنامه هایش بنویسد که کاشانی نباشد من مشکلی ندارم و می روم. اما آقای دایی در کنار استیلی، مایلی کهن، درخشان و ابراهیم زاده جزو گزینه های ما برای فصل بعد هستند.

چرا پس از استعفا برگشتید؟

من ماموریتم در پرسپولیس روز 9 خردادماه تمام شده بود و به همین دلیل بعد از بازی اعلام کردم دیگر ماموریتی در باشگاه ندارم. با این حال آقای سعیدلو دستور دادند که برگردم. ایشان ساعت 22:30 دقیقه دوشنبه شب هم با بنده تماس گرفتند و گفتند با قدرت به کارم ادامه بدهم و از فردایش برای جذب بازیکنان تلاش کنم.

کاشانی در پاسخ به صحبت های دایی که گفته بود آقایان عماد رضا را فرستادند تیم رفیق شان گفت: عماد رضا آمد به همراه مدیر برنامه هایش صحبت کرد و قرار شد در مجموع برای نیم فصل 800 میلیون تومان بگیرد. آقای دایی هم گفت ایشان را بگیرید چون لازم است اما وقتی از باشگاه رفت دیگر برنگشت و رفت شاهین بوشهر.

ماجرای بازگشت از انزلی با اتوبوس

کاشانی در مورد اینکه دایی گفته بود بازیکنان را بعد از قهرمانی با اتوبوس به تهران برگردانده اند گفت: آخرین پرواز رشت به تهران ساعت 18:05 است. من آن موقع چطور باید هواپیما می گرفتم؟ ضمن اینکه از جمع بازیکنان 12-13 نفر بیشتر به تهران نیامدند. چرا این را نمی گویند که برای برگشتن تیم از اهواز یک هواپیمای چارتر فرستادم و 46 نفر را به تهران برگرداند.

سوال من این است بازیکنی که 300 - 400 میلیون تومان در یک سال دریافت می کند به خاطر نگرفتن پول توی جیبی 200 دلاری باید ناراحت باشد و این امر باعث شکست تیم شود؟

کاشانی در پایان با بیان اینکه پنج گزینه ایرانی را برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس در فصل آینده در نظر دارد، گفت: آقای استیلی ، مایلی کهن، ابراهیم زاده، درخشان و دایی گزینه های ما هستند که از روز سه شنبه برنامه هایشان را می گیریم تا یکی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد