برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲

 

 

اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲ اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲ اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲

اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲ اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲ اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲اس ام اس عشقولانه جدید ۲۰۱۲

 

بوی مهربانی میآید

کجا ایستاده ای ؟ در مسیر باد !؟

.

.

.

دلبری٬ با دلبری دل از کفم دزدید و رفت

هرچه کردم ناله از دل٬ سنگدل نشنید و رفت

گفتمش: ای دلربا دلبر٬ ز دل بردن چه سود؟

از ته دل٬ بر من دیوانه دل خندید و رفت

.

.

.

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه

برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد ، وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش  . . .

.

.

.

اگر باشی محبت روزگاری تازه خواهد یافت / زمین در گردشش با تو مداری تازه خواهد یافت

دل من نیز با تو بعد از آن پاییز طولانی / دوباره چون گذشته نوبهاری تازه خواهد یافت . . .

.

.

.

تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو یادم نمیاد

.

.

.

خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن

خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .

.

.

.

خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن / یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

دلم از آواز غمگین شب پر است / لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن . . .

.

.

.

از درد دوست نداشتن هایت گفتم

خیانت را تجویز کردند

گویا این آسان ترین راه عاشقی است . . .

.

.

.

پیامک جدید عاشقانه

گاه اوج خنده ما گریه است / گاه اوج گریه ما خنده است

گریه دل را آبیاری میکند / خنده یعنی این که دلها زنده است

زندگی ترکیب شادی با غم است / دوست میدارم من این پیوند را

گرچه میگویند شادی بهتر است / دوست دارم گریه با لبخند را

.

.

.

به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی

اونی که زود میرنجه

زود میره، زود هم برمیگرده.

اما اونی که دیر میرنجه

دیر میره، اما دیگه برنمیگرده . . .

.

.

.

عشق یعنی قلم از تیشه و دفتر از سنگ / که به عمری نتوان دست در آثارش برد . . .

.

.

.

اگه چشمم تو رو خواست قول میدم چشممو ببندم

اگه زبونم تو رو خواست قول میدم گازش بگیرم

اما اگه دلم تو رو خواست چه کار کنم . . . ؟

.

.

.

روزی گذر عشق به ماتم افتاد ، ماتم زده شد به حال ما غم افتاد

زان پس بشری به چهره ام خنده ندید ، موها همه چون ریش و دندان افتاد . . .

.

.

.

دست از پا خطا کنی تعویض میشوی

همین حوالی کسی شبیه توست

این است پیام عشق های امروزی . . .

.

.

.

دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .

.

.

.

آدمها را به اندازه لیاقت آنها دوست بدار

و به اندازه ظرفیت آنها  ابراز کن . . .

.

.

.

در زندگی زخمهایی هست که تو باید بوس کنی تا خوب بشن . . . !

.

.

.

دائم برای دیدن هم دیر میکنیم،وقت قرارها همه تاخیر میکنیم

اول برای عشق همه تند میرویم اما اواسطش همه گیر میکنیم . . .

.

.

.

دردم این نیست که او عاشق نیست …

دردم این نیست که معشوق من از عشق تهی است…

دردم اینست که با این سردی ها من چرا دل بستم . . . ؟

  

 

منبع: http://roozfun.com/1390/10/%d8%a7%d8%b3-%d8%a7%d9%85-%d8%a7%d8%b3-%d8%b9%d8%b4%d9%82%d9%88%d9%84%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%ac%d8%af%db%8c%d8%af-2012/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد