برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

برترینها جوک جدید

جوک اس م س عکس اهنگ دانلود بازی جدید جوک بازی دانلود سرگرمی تفریحی fun جدید بروز

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  

 

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ 

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ 

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ 

لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ  لطیفه و پیامک های پرطرفدار پـَ نه پـَ

 

این روز های همه میگن پـَـــ نــه پـَـــ شما چطور ؟ . 

تو پارک نشستم گیتار میزنم..دختره اومده میگه آقا گیتار میزنی؟ پـَـــ نــه پـَــ سه تار مشهدیه چاق شده ..دارم ویبراتور بهش میزنم چربی هاش بسوزه

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

زنگ زدم ۱۱۸ میگم : حمید علیزاده ، میگه : شمارشو میخوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دارم خودمو معرفی میکنم، اسم شما چیه؟

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

رفتم کفاشی میگم : آقا واکس دارید؟ میگه: واسه کفشت میخوای؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ میخوام باهاش پوستم رو استتار کنم برم سومالی ببینم واقعا قحطیه یا خالی بندیه!!

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ——— 

داداشم تو حموم زده زیر آواز، بهش میگم میشه نخونی؟ میگه صدام بده؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ میترسم آب بپره تو گلوت خفه شی یکی از استعدادهای موسیقی کشورو از دست بدیم!!

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

رفتم کلاس زبان میگه میخوای انگلیسی صحبت کنی؟گفتم: پـَـــ نــه پـَـــ اومدم زبون پشه هارو یاد بگیرم آخه یکیشون هرشب میاد زیر گوشم دردودل میکنه

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

بازی پرسپولیس شروع شده بود تازه . دوستم بهم SMS زد : گل !!! گفتم : کی زد ؟؟ مس ؟؟؟ گفت : پـَـــ نــه پـَـــ پرسپولیس .

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

از حمید استیلی میپرسن چرا محمد رو تو بازی با مس سرچشمه تعویض کردی ؟؟ بد بازی کرد ؟؟ میگه : پـَـــ نــه پـَـــ خواستم استراحتش بدم بازی بعد با شیث بذارمش تو زمین ۲ تایی دفاع رو جمع کنن .

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

سوار اتوبوس شدم، کرایه اش سی صده، وقته پیاده شدن ۲ تا دویستی دادم راننده،بر گشته می گه یه نفری؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ دو نفریم، می خوایم گولت بزنیم

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

آقا ببخشید این لباسه که تن مانکن کردید فورشیه ؟!؟ پـَـــ نــه پـَـــ اینو پوشوندیم مانکنه سرما نخوره

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

یکی از همکلاسیای قدیممو دیدم با لباس خدمت و کچل.بهش میگم سربازی؟ پـَـــ نــه پـَـــ مدیر عامل شرکتم برای اینکه ریا نشه اینجوری لباس پوشیدم.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

رفتم بالای برج میخواستم خودمو بندازم پایین یارو میگه میخوای خودکشی کنی؟ میگم پـَـــ نــه پـَـــ اومدم ببینم سرعت صفر تا صدم از این بالا تا پایین چقدر میشه، بجای پروژه بدم دانشگاه.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

به مامانم می گم قوری کجاست؟ می‌گه می خوای چای بخوری؟ پـَـــ نــه پـَـــ می‌خوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی از توش در اومد!

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

دوست بچگیامو دیدم بهم میگه ممد خودتی؟!! میگم: پـَـــ نــه پـَـــ نیکلاس کیجم اومدم ازارت بدم قیافمو با ممد عوض کردم

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

به رفیقم میگم میای بریم تا کارواشو بیایم.میگه میخوای ماشین بشوری؟ میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دوش حموم خرابه میخوام برم اونجا دوش بگیرم.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

با رفیقم رفتیم بیرون آدرسو اشتبا رفتم. بهم میگه: اسکلی؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ دکترم فقط پول ندارم مطب بزنم.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

دارم عصرونه میخورم بابام اومده میگه مگه روزه نیستی میگم پـَـــ نــه پـَـــ روزه ام دارم پیشواز میرم برای افطار.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

میگم امروز، مهم‌ترین تکیه‌گاه زندگی‌ام را از دست دادم..میگه زنت مرد؟؟؟؟؟؟ پـَـــ نــه پـَـــ پشتی صندلی کامپیوتر شکست

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

رو پشت بوم دارم لباس میندازم رو بند همسایه اومده میگه میذاری خشک شن؟ پـَـــ نــه پـَـــ الان برنزه مده میذارم تو آفتاب برنزه شن

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

داشتم مرغ سر میبریدم؟میگه:مرغه؟میگم: پـَـــ نــه پـَـــ طاووسه جراح پلاستیک کرده

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

شب عروسی دایی خانمم منو نشون میده میگه آقاداماد ایشونن؟ پـَـــ نــه پـَـــ من عروس خانمم، واسه تنوع کت شلوار تنم کردم

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

به دبیرخونه دانشگاه میگم واسه من نامه نیومده؟ میگه نامه اداری؟ پـَـــ نــه پـَـــ نامه عاشفانه دوست دخترم

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

رفتم کافی نت میگم سیستم خالی داری؟میگه میخوای کار کنی؟ پـَـــ نــه پـَـــ میخوام استراحت کنم گفتم یه احوالی هم از سیستم های شما گرفته باشم.

——— جملات خنده دار پـَـــ نــه پـَــ ———

به رفیقم میگم توی مغازت یه فلش پیدا نکردی؟میگه فلش گم کردی؟ پـَـــ نــه پـَـــ من یه فلش پیدا کردم گفتم شاید تو هم یکی واسه خودت پیدا کرده باشی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد